آخرین اخبار
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
بازدید:۲۹۴
صد آنلاین | تعداد دکل‌های گاز طبیعی آمریکا هفته گذشته با سه کاهش به مجموع 102 واحد رسید که پایین‌ترین میزان از دسامبر 2021 است.
کد خبر : ۸۴۴۱۵

به گزارش صد آنلاین ،   داده‌های شرکت بیکر هیوز ارائه‌دهنده خدمات میدان نفتی نشان می‌دهد کاهش فعالیت‌های حفاری ایالات متحده در روزهای آغازین ماه می سرعت بیشتری گرفت، که منجر به افت شدید فعالیت ها در میدان‌های شیل تگزاس و آلاسکا شد.

 

 

 

 

 

 

 

بر اساس گزارش بیکر هیوز، تعداد دکل‌های حفاری فعال در ایالات متحده در هفته منتهی به 3 مه، 8 دستگاه کاهش یافت و به 605 دستگاه رسید.  این ششمین کاهش در 7 هفته گذشته است و تعداد دکل های حفاری ایالات متحده را به پایین ترین حد خود از ژانویه 2022 رسانده است.

 رکود سه ماهه دوم 2024 در حالی اتفاق می‌افتد که تولیدکنندگان همچنان نظم و انضباط سرمایه و بهبود کارایی را نسبت به رشد بالادستی اولویت می‌دهند و نگرانی‌ها در مورد همگام شدن تقاضای جهانی با عرضه ایجاد می‌شود.

داده‌های بیکر هیوز نشان می‌دهد تعداد دکل‌های فعال نفتی در ایالات متحده در هفته گذشته کاهش یافت و در مجموع به 499 سکو رسید که پایین‌ترین میزان در بیش از دو ماه گذشته و نزدیک به 90 دکل نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

 در حالی که تولیدکنندگان داخلی همچنان با مازاد عرضه و قیمت‌های ضعیف دست‌وپنجه نرم می‌کنند، تعداد دکل‌های گاز طبیعی آمریکا هفته گذشته با سه کاهش به مجموع 102 واحد رسید که پایین‌ترین میزان از دسامبر 2021 است.

 
 
 
منبع : بورس انرژی
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها