آخرین اخبار
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
در بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران آمده است؛

معلمان برای تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی مجاهدت کنند

بازدید:۱۷۳
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت گرامی‌داشت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید آیت الله «مرتضی مطهری» و روز معلم بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر : ۸۳۹۲۹

 اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت گرامی‌داشت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید آیت الله «مرتضی مطهری» و روز معلم بیانیه‌ای صادر کرد.

 

 


در این بیانیه آمده است:

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت مظلومانه آیت الله «مرتضی مطهری» این معلم مجاهد نستوه فرصت مغتنمی است برای قدردانی و تجلیل از زحمات و مجاهدت‌های معلمانی که همه هستی خود را وقف تعلیم و تربیت فرزندان و آینده سازان این کشور کرده‌اند.

استاد فرزانه و فرهیخته آیت الله مطهری نمونه کامل و راستین یک معلم انسان ساز بود و روز شهادتش به فرموده رهبر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز «معلم» نامگذاری شد تا در پرتو اندیشه‌های آن نماد ایمان و استقامت جامعه ما به رشد و تعالی برسد.

امروز معلمان جامعه اسلامی سرمایه‌های اصلی نظام در مسیر رشد و بالندگی و پیشرفت و رسیدن به قله اقتدار و عزت به شمار می‌آیند که برای تعلیم و تربیت نسل آینده کشور جهاد می‌کنند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره آیت الله شهید «مرتضی مطهری» و معلمان شهید استان مازندران اعلام می‌دارد امروز معلمان جامعه ایران اسلامی باید با الگوگیری از شهید «مطهری» برای اعتلای هرچه بیشتر جایگاه علمی مدارس و دانشگاه‌ها در مسیر روشنگری و بصیرت‌افزایی مجاهدت کنند، امید است در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی به «جهش تولید با مشارکت» مردم نامگذاری شده است، شاهد همدلی هرچه بیشتر مسئولان و معلمان جامعه اسلامی برای پاسداری و صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب باشیم و برای تربیت نسل در تراز انقلاب اسلامی کوشش کنیم.

انتهای پیام/9990

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها