آخرین اخبار
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۳
بازدید:۴۱۵
گفتگوی ویژه خبری امشب به موضوع اخلاق مداری منتخبان مجلس مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب اختصاص داشت.
کد خبر : ۷۵۱۵۷

حمید رسایی منتخب مجلس دوازدهم در برنامه گفتگوی ویژه خبری گفت: فعالیت های بنده در فضای مجازی پس از انتخابات کاهش یافته چرا که ممکن است مواضع بنده بر جامعه تاثیر بگذارد.

 


در ادامه محسن زنگنه نماینده مجلس گفت : ما باید از روزی که انتخاب می شویم در حالی که رقابت می کنیم بدانیم که مردم ما را می بینند و مراقب رفتار خود باشیم.

رسایی در پاسخ به زنگنه گفت: ما باید به عنوان منتخب به مردم امید دهیم کسانی که برای ریاست مجلس تلاش می کنند به نمایندگان زنگ می زنند و رایزنی می کنند و مشخصا لابی ها و تیم بندی ها در این سه ماه صورت می گیرد.

او افزود: یک سری مباحث فضای مجازی به یک سری افراد می رسد که به دنبال رییس شدن در مجلس هستند و برخی رسانه های نزدیک به شورای ائتلاف مانند خبرگزاری تسنیم و روزنامه جوان برای آقای قالیباف تبلیغات می کنند و شب گذشته یکی از مقامات با بنده تماس گرفتند و گفتند که رسانه ها حق ندارند به این موضوع ورود کنند.

زنگنه در پاسخ به سوالی که آیا تسنیم متعلق به قالیباف و حامی اوست ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: ما منتخبان دیگر کنشگر سیاسی نیستیم و باید در مطالبی که در فضای مجازی منتشر می کنیم دقت داشته باشیم. بداخلاقی در رسانه ها وجود دارد و طبق گفته آقای رسایی تبلیغات برای هیات رئیسه شروع شده اما نیازی نیست در فلان خبرگزاری به این موضوع پرداخته شود.

رسایی گفت: همیشه در شروع مجلس تغییر و تحول صورت می گیرد و عادی است و بنده پاسخ فحاشی های صورت گرفته در فضای مجازی را نمی دهم .

زنگنه گفت : طبق فرمان رهبری مردم نباید در رفتار ما منتخبان زد و خورد و دعوا ببینند و باید رفتار خود را مدیریت کنیم.

رسایی گفت :مجلس یازدهم نسبت به مجالس قبلی موفق عمل کرد اما حاشیه هایی داشت و انتقادهایی به آن وارد بود و وقتی ما انتقاد می کردیم می گفتند چرا به مجلس انقلابی انتقاد می کنید.

 
 
 
 

رسایی متذکر شد: برخی قبل از انتخابات ما را مسخره می‌کردند و می‌گفتند کسی نیستید و رای نمی‌آورید، ما اهل سرزنش کردن کسانی که رای نیاوردند و یا کسانی که رای‌شان ریزش اساسی داشت نیستیم و نمی‌خواهم  به عنوان یک منتخب مباحث قبلی را پیش بکشیم  و اخلاق پیروزی مطابق فرمایش انقلاب این است که ما از برخی مسائل عبور کنیم.

 

رسایی در پاسخ به سوالی مبنی بر  قصد خود برای حضور  در هیات رئیسه مجلس گفت: اعلام نکرده ام که به هیات رئیسه می روم و این موضوع به خیلی مسائل بستگی دارد و مناسبات مختلفی نقش دارد.

 
 
 

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها