آخرین اخبار
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
بازدید:۴۱۴
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران در پیامی از حضور تماشایی و پراقتدار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر اعلام کرد؛ مردم ما امسال هم در سالگرد چهل و چهارمین پیروزی انقلاب با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ماندگار دیگری را رقم زدند و به پیشواز سی‌و پنجمین سالگرد انقلاب رفتند.
کد خبر : ۱۴۶۲

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران در پیامی از حضور تماشایی و پراقتدار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

حضور پرشور مردم مازندران و دیگر نقاط کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر تجدید میثاق با رهبری و ولایت زمینه ناامیدی و یاس دشمنان را بیش از پیش آشکار کرد.

امروز در ۶۳ نقطه از مناطق شهری و روستایی استان مازندران، مردم دیار علویان به میدان آمدند و حضور پرشور خود در مسیرهای راهپیمایی به نمایش گذاشتند.

مردم ما امسال هم در سالگرد چهل و چهارمین پیروزی انقلاب با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ماندگار دیگری را رقم زدند و به پیشواز سی‌و پنجمین سالگرد انقلاب رفتند.

مردم ما اثبات کردند تا جان در بدن دارند پشتیبان انقلاب هستند و هیچ‌گاه دست از اسلام و انقلاب دست برنخواهند داشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران از حضور مردم استان در سراسر شهرها و روستاهای استان که با حضور باشکوه خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان انقلاب زدند، تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها